24 november 2013

En morgon utan kaffe

Skulle aldrig fungera för mig. Är såå kaffe beroende. Bara tanken på att kaffet skulle vara slut på morgonen ger mig huvudvärk.
Det blir alltid ca 3 koppar, slö tittande på nyhetsmorgon och läsning av bloggar jag gillar.
En skön start på morgonen skulle jag säga.

Oftast så skriver jag lite själv också. Som idag då det bara är allmänt och helt oviktigt.
Fast det är väl så när man inte har nån att prata med på morgonen. Vissa mornar saknar jag att ha nån och prata. Som idag. Idag hade jag kunnat ge min högra arm för att ha nån här, prata, dricka kaffe, titta på nyhetsmorgon och äta frukost med. Hade varit jätte mysigt.Sonen vaknar ju inte förrän vid 12 rycket så han är inget alternativ. Tror dock att det bara är en känsla just nu. Vill ju egentligen inte att nån ska störa mina rutiner.

Nu när jag har skrivit ner det så är jag ganska nöjd med att dricka mitt kaffe ifred :-)
Det får bli en kopp till


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar